Cases

Shoeby kruipt dicht op de huid van de shopper

Cases

Om Shoeby’s concept Personal Shopper te laden en awareness te creëren voor de voorjaar/zomer collectie lanceerden we het multimediale mini-format ‘Your Personal Shopper’ met Fred van Leer. Via een 360-graden campagne, persoonlijke verhalen en influencers kropen we dicht op de huid van de doelgroep.

Met de multi-mediale aanpak waren we overal aanwezig waar de doelgroep van Shoeby zich bevindt. Fred van Leer stylede diverse personen met echte stylingvraagstukken en verschillende influencers van Adfactor en RTL MCN. Deze influencers deelden dit vervolgens op hun social kanalen, wat voor een hoge conversie zorgde. Ook de social post van Fred van Leer en de RTL Kanalen zorgde voor een groot bereik in de doelgroep van Shoeby.

Het format was terug te kijken op RTL XL en de kanalen van Shoeby en werd aangejaagd middels cromo’s, pre-rolls, autonative ads en via diverse social media, Het format was terug te kijken op RTL XL en de kanalen van Shoeby En werd aangejaagd middels cromo’s, pre-rolls, autonative ads en via diverse social Het format was terug te kijken op RTL XL en de kanalen van Shoeby.

Na het programma volgden een billboard en actiecommercial waarin de oufits vanuit het format werden gepromoot. De campagne best​ond naast het TV-programma uit billboards, brand pro­mo’s, commerciële tag-ons, online en in store promotie. De afleveringen en outfits waren online terug te vinden op RTLXL.nl/Yourpersonalshopper als op de eigen website van Shoeby.

Benieuwd naar hoe de campagne er helemaal uit zag en wat alle resultaten waren? Bekijk de casevideo!