Display en rich media

Met de kwalitatieve content op onze sites en de grote opvallende formaten bieden wij de perfecte omgeving voor jouw display of rich media campagne. Ons grote bereik in de belangrijke doelgroepen staat garant voor optimaal effect en maximale conversie.

Jouw campagne is te zien op alle schermen: smartphones en tablets bieden altijd en overal toegang tot internet en vormen een onlosmakelijk onderdeel van ons dagelijks leven. Ook de online consumentenbestedingen via mobiel stijgen ieder jaar. Dit biedt volop kansen om de doelgroep via bijvoorbeeld RTL Nieuws, Buienradar of Routeradar anytime and anywhere te bereiken.

Inkopen: bieden of via onze accountmanagers

De inkoop van display-uitingen kan bij RTL op twee manieren: programmatic of direct via één van onze accountmanagers. Als je programmatic inkoopt, kun je rechtstreeks inkopen op het netwerk van RTL en bieden op display-posities. Het werkt eenvoudig: je geeft jouw campagnedoelstellingen en budget aan en zorgt ervoor dat het campagnemateriaal wordt aangeleverd. Het levert realtime inzicht in performance. Het is niet mogelijk om vooraf garanties voor plaatsing af te geven. Er wordt afgerekend op basis van aantal bezoekers naar je site. Je kunt kiezen uit verschillende formaten op websites en in apps van het RTL-netwerk, zoals Buienradar en RTL Nieuws.

Keuze content categorie, doelgroep of zender

Kijk bij inzet campagnes en channels als jij zelf wilt bepalen hoe jouw online advertentie of sponsoring eruit moet zien, of als je gericht bereik wilt genereren in een content categorie, doelgroep of zender. Meer info over inkopen vind je bij Inkoopinformatie online.

Premium display formaten en tarieven