Kids

Op zoek naar een geschikte mediapartner voor jouw kidsproduct?

Via RTL Telekids, B.O.Z., en Cartoon Network brengen we jouw merk onder de aandacht met een breed scala aan leuke en educatieve kids-content, bij pre-school-kids tot brugklassers.

Met ons Kids pakket combineer je deze sterke kidsplatformen voor een optimaal bereik in de doelgroep 3 tot 12 jaar. Nieuw in het portfolio is de online inventory van Cartoon Network. Ook bieden we de mogelijkheid jongeren te bereiken via RTL MCN's online content creators met een miljoenenbereik.

RTL Telekids: Entertaining, inspirerend en educatief

RTL Telekids is uitgegroeid tot een breed entertainment platform voor kids van 3 tot en met 8 jaar met o.a. dagelijkse uitzendingen op het kanaal van RTL 8, een 24 uurs-kanaal (RTL Telekids 24/7) bij alle grote kabelaars, Telekids.nl, een Telekids app, de online speelgoedwinkel Telekids Toys, de Telekids Musicalschool, licensing en evenementen zoals de Mega Blubber Power Race.

Naast de vertrouwde titels die bij RTL Telekids te zien zijn, zoals Bibaboerderij, Keets Vlog, Ernst & Bobbie en de BVK Club, worden er door de unieke samenwerking met Studio 100 nieuwe kinderprogramma's aangeboden waaronder de televisieserie van K3 en aansprekende titels als Bumba, Plop & de Peppers, Zigby, Dive Olly Dive en ROX. De Telekids-content is altijd educatief en geweldloos.

B.O.Z. Meer voor jongens

Elke ochtend kunnen stoere jongens (en meiden) van 6 jaar en ouder én hun vaders zich bij RTL 7 storten op avontuurlijke programma’s, waarbij de kernwaarden - actie, avontuur, humor, techniek en ontdekken - centraal staan. Te zien zijn o.a. de actieseries Lego Ninjago, Monster Jam, Power Rangers Dino Charge en het wetenschappelijke magazine Galileo JR.

Cartoon Network

Cartoon Network is hét digitale themakanaal voor schoolgaande kinderen. Met tekenfilmseries als Ben 10, Transformers, Dragons Riders of Berk en Star Wars: The Clone Wars biedt de zender 24 uur per dag de beste kinderprogramma’s met Nederlandse voice-over voor kids tussen 6 en 12 jaar. Bekijk hier meer info over de themakanalen.

Digitale kids propositie

Onze totale digitale kidspropositie bestaat uit kidscontent van Telekids en B.O.Z. op RTL XL (web en app) en Cartoon Network (web). RTL Kids biedt klanten ook de mogelijkheid om door middel van pre-rolls te adverteren binnen de RTL Telekids-app. Met de gratis app kunnen kinderen de programma’s eenvoudig terugkijken op tablet en smartphone binnen een vertrouwde, veilige omgeving.

Jouw kidsmerk en RTL MCN

De influencers van RTL MCN hebben op YouTube, Instagram en Facebook een enorme fanbase van enthousiaste kids. Bekijk de mogelijkheden hier.

Neem contact op voor meer info of een voorstel op maat!