Merken

Themakanalen

Via onze themakanalen bereik je specifieke doelgroepen.

RTL Lounge Doelgroep: Vrouwen 25 - 54 jaar

Met herkenbare thema’s en kijkmarathons in het weekend biedt de digitale vrouwenzender alle ingrediënten voor een heerlijke avond thuis: love & life, beauty & health, koken, fashion en reizen. O.a. The Taste UK, Topchef Tegen Sterrenchef en Gooische Vrouwen sieren de programmering. Uniek zijn de previews van Goede Tijden, Slechte Tijden en The Bold And The Beautiful. Ga naar de website voor meer info.

RTL Crime Doelgroep: 25 - 54 jaar

RTL Crime geeft iedere crime-liefhebber een alibi met Nederlandse en internationale misdaadprogramma’s van de hoogste kwaliteit. Zeven dagen per week, 24 uur per dag. Het digitale crimekanaal brengt non-stop de beste binnen- en buitenlandse misdaadseries zoals Flikken Gent, Nightmare in Suburbia en Baantjer. Ga naar de website voor meer info.

Ziggo Sport Doelgroep: Mannen 25 - 54 jaar

Ziggo Sport is de gratis sportzender voor alle Ziggo-abonnees met digitale ontvangst. Gekenmerkt door grote evenementen in de internationale en nationale topsport, aangevuld met de wekelijkse talkshow Peptalk en sportgerelateerde magazines en documentaires. Bij Ziggo Sport zijn alle Formule 1-wedstrijden live te volgen en de successen van Max Verstappen zorgen steevast voor hoge kijkcijfers. Zo is de Grand Prix van België, die op zondag 26 augustus op het legendarische circuit van Spa-Francorchamps wordt verreden, een bijna thuiswedstrijd voor onze populaire Nederlandse coureur. Deze Formule 1-race is in te kopen via het Top Time Pakket. In september gaat de Formule 1 verder in Singapore en in Rusland. Deze Formule 1 races zijn in te kopen via het Top Time Pakket. Populair is ook het voetbal uit de Spaanse Primera División. Daarnaast is de Engelse Premier League exclusief bij Ziggo Sport te zien. De zender besteedt veel aandacht aan golf, tennis, NBA basketbal, rugby, atletiek, veldrijden, skiën, snowboard cross, beachvolleybal en Nederlandse competities met live hockey, basketbal, volleybal, korfbal en handbal. Ziggo Sport is te vinden op kanaal 14. Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

Ziggo Sport Totaal Doelgroep: Mannen 25 - 54 jaar

Met 5.000 uur live programmering per jaar is Ziggo Sport Totaal dé (betaal) zender in Nederland die sport volledige aandacht geeft: 24 uur per dag. De sportzender beschikt over de volgende kanalen: Ziggo Sport Select (in HD op EPG 401) / Ziggo Sport Voetbal (in HD op EPG 402) / Ziggo Sport Golf (in SD op EPG 403) / Ziggo Sport Racing (in SD op EPG 404) / Ziggo Sport Extra 1 (in SD op EPG 405) / Ziggo Sport Extra 2 (in SD op EPG 406). Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

E! Entertainment Doelgroep: Vrouwen 25 - 54 jaar

Dé 24/7 internationale themazender waar entertainment en celebrities centraal staan en bedoeld voor iedereen die op de hoogte wil blijven van al het actuele nieuws uit de film-, televisie-, muziek- en modewereld. De grootste Hollywood-events worden hier live uitgezonden zoals de Oscars, Golden Globes en Grammy Awards. Daarnaast is er dagelijks actueel entertainmentnieuws en zijn er live-registraties vanuit diverse rode loper premières, hoogwaardige reallife shows zoals Keeping Up With The Kardashians, House of DVF, Hollywood Cycle, Rich Kids Of Beverly Hills en documentaires rondom sterren. E! is te ontvangen via o.a. Ziggo, KPN en Caiway. Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

XITE Doelgroep: 20 - 34 jaar

Als hét interactieve muziekplatform van Nederland heeft XITE in korte tijd een hoge bekendheid gerealiseerd onder jongeren. Kijkers kunnen uit een clipdatabase van 15.000 videoclips 24/7 hun favoriete videoclip aanvragen en bekijken op televisie. De lineaire omgeving met muziekvideo’s en clipaanvraag biedt volop spot- en non-spotmogelijkheden. Achter de Red Button van de afstandsbediening vindt de kijker een interactieve Video On Demand-omgeving die volledig gepersonaliseerd kan worden. Zo kun je hier o.a. concertkaartjes kopen in de shop en user generated content delen met andere gebruikers in de community. XITE zendt uit via digitale televisie, internet en mobiel (DVB-H). Bekijk de promo en klik hier voor de factsheet.

ONS Doelgroep: 35 - 54 jaar

ONS richt zich op de actieve 49-plusser die houdt van goede series, reizen, film, muziek en entertainment. Met veel eigen producties, waaronder Bij ONS aan tafel, waarin Kristel van Eijk gasten ontvangt en het reisprogramma En Route Avec Pleijsier. Andere populaire programma's zijn de zondagochtendshow Word Wakker Met ONS en het Top 40 Hitdossier met Erik de Zwart. ONS wordt in heel Nederland uitgezonden en heeft als opvolger van NostalgieNet een grote groep trouwe kijkers. Bekijk hier de promo.

AT5 Doelgroep: Mannen 25 - 54 jaar

De grootste stadszender van Nederland. De programmering is gericht op Amsterdam en omstreken maar omdat de zender overal in Nederland wordt doorgegeven heeft AT5 een landelijk bereik. AT5 wordt uitgezonden via de digitale pakketten van alle grote distributeurs (o.a. UPC, ZIGGO). Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

OUTtv OUTtv, dé gay lifestyle televisiezender van Nederland, biedt tv-series en arthouse films. De zender sluit zich primair aan bij de levensstijl van de gay man en hoger opgeleide vrouw en biedt ruimte aan comedy, drama, health, cultuur, sport en lifestyle. Door een gevarieerde programmering bedient OUTtv een breed publiek zonder haar identiteit uit het oog te verliezen. OUTtv biedt spektakelshows als RuPaul’s Drag Race en dagelijkse uitzendingen van het OUTtv News. Er worden kwaliteitsseries als Misfits, Six Feet Under en Queer as Folk uitgezonden en comedy series als Little Britain, Come Fly With Me en Absolutely Fabulous zijn zichtbaar. Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

CNN Doelgroep: 35 - 54 jaar

CNN is de grootste 24-uurs nieuwszender van de wereld die naast internationaal nieuws ook uitgebreid bericht over actuele ontwikkelingen in Europa. Breaking news is een van de belangrijkste pijlers. Naast nieuwsuitzendingen besteedt CNN ook uitgebreid aandacht aan de internationale financiële wereld, het internationale bedrijfsleven en de laatste ontwikkelingen op het gebied van sport, lifestyle en entertainment. Daarnaast toont CNN regelmatig indringende documentaires over maatschappelijke problemen. Deze CNN-documentaires zijn meermalen bekroond met internationale prijzen. Het televisienetwerk en daaraan gekoppelde diensten zijn beschikbaar voor meer dan 2 miljard mensen, in 200 landen, in 7 verschillende talen. CNN International is beschikbaar in meer dan 186 miljoen huishoudens en hotelkamers. Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

Cartoon Network Doelgroep: Kinderen 6 - 12 jaar

Cartoon Network is hét digitale themakanaal op het gebied van kindertelevisie. Met tekenfilmseries als Ben 10, Transformers, Dragons Riders of Berk en Star Wars: The Clone Wars biedt de zender 24 uur per dag de beste kinderprogramma’s met Nederlandse voice-over aan. Cartoon Network kent twee typeringen voor haar programma’s: de avontuurlijke, ontdekkende (helden) series als de Transformers en Ben10 en de humoristische, vaak geweldloze series als Garfield en Looney Tunes. De zender biedt naast plezier ook de ultieme plaats voor een veilige omgeving waar kinderen nooit verveeld raken. Door de leukste series op televisie en de beste games en video’s online, is Cartoon Network een ijzersterk kinderplatform. Bekijk hier de promo en klik hier voor de factsheet.

Crime & Investigation Doelgroep: Vrouwen 25 - 54 jaar

Crime & Investigation biedt verhalen over echte misdaden die de inspiratie vormen van hun favoriete tv series en vaak nog ongelofelijker zijn. De programmering opent de deur naar echte forensische laboratoria, politiearchieven en rechtszalen, waarbij kijkers rechercheurs kunnen volgen als zij bewijs onderzoeken en aanwijzingen ontrafelen. Langlopende en nieuwe series zijn onder meer First 48, America’s Most Evil en Crimes that shook Britain. Maandelijks weet CI meer dan 800.000 kijkers (6+) te bereiken. 45% van de kijkers is 20 - 49 jaar. De zender is selectief in verschillende belangrijke inkoopdoelgroepen zoals Boodschappers 20 - 49 jaar en Vrouwen 20 -49 jaar. Bekijk hier de website.

HISTORY Doelgroep: Mannen 25 - 54 jaar

HISTORY verbindt onze moderne wereld op een intrigerende, spannende en vaak verbazende manier met zijn historische wortels. De kwalitatieve content biedt nieuwe perspectieven op het verleden en belicht bekende avonturen, verborgen verhalen en bijzondere mensen. Geprogrammeerd zijn populaire series over de Tweede Wereldoorlog, de geschiedenis en het ontstaan van de aarde, een aantal ijzersterke reality programma’s als Pawn Stars, Storage Wars, AX Men, Counting Cars, American Pickers, Mountain Men en Ice Road Truckers. Deze series worden afgewisseld met programma’s als Most extreme Airports en Ancients Behaving Badly. Maandelijks weet de zender meer dan 2,6 miljoen kijkers (6+) te bereiken. HISTORY is zeer selectief bij Mannen 25 - 49 jaar en Mannen 35 - 49 jaar. Daarnaast is 45% van de kijker 20 - 49 jaar. Bekijk hier de website.