Squla: een online oefenprogramma voor leerlingen op de basisschool om thuis spelenderwijs te leren

Squla bewijst dat het kan: leuk leren in alle schoolvakken, voor groep 1 t/m 8. Meer dan honderdduizend kinderen oefenen thuis met de online spelletjes en quizzen die aansluiten bij de lesstof in de klas. Squla biedt meer dan 70.000 quizvragen in alle vakken en helpt kinderen spelenderwijs kennis te maken met de Cito-vraagstelling. Squla is sinds 2010 actief op de Nederlandse markt en is inmiddels ook beschikbaar in Frankrijk, Polen, VS, UK, Duitsland, Spanje en Italiƫ.

Sinds de investering van RTL Ventures in 2013 is Squla in Nederland gegroeid van 23.000 betalende leden naar meer dan 110.000 in 2017. Naast de investering is de eerste tv-campagne voor Squla ontwikkeld door RTL Concepts en hebben we de mediaplanning verzorgd. Daarnaast boden we Squla toegang tot het internationale netwerk van onze moederbedrijven RTL Group en Bertelsmann en hun business partners in relevante landen om zo de internationale expansie van het bedrijf te ondersteunen.

RTL Ventures is 37.3% aandeelhouder in Squla. Investering RTL Ventures: 2013. Vervolginvestering in 2014.

Bezoek de website van Squla